Thursday, August 25, 2011

sape yg hebat sgt tu boleh bezekn 80gsm dgn 70gsm?

assalamualaikum.

aku bengang.aku tension.aku rase nak koyak2 form PTPTN. okay. salah satu rules isi form PTPTN. print mnggunakan A4 paper 80 gsm. dah la lmbt dpt email dr ptptn. pg td bru terkedek2 nk print. procedure nak mengade2 semue. bile nk print, printer pulak rosak. jadahnye . eeee. dah la g kdai berhampiran nk print. sekali print gune paper 70 gsm. amik kau. deknor ckp jgn gune paper 70gsm. nnti kene reject. dah la kene rm 17 hinggit td! mahal gilo. aku dgn prasaan yg geram, g balik kdai tu. nk print balik. but gune paper 80 gsm la. tibe akak tu lak kate kt kdai tu xprovide paper 80 gsm atau lebih tebal dr 70 gsm. grrrrr. marahnye aku. start kerete,bawak laju nk mati g cr paper 80 gsm pulak. dah dpt, g balik. print balik. sekali tgok, aik. same je kot tebalnye! xde beze. klau beze nye boleh rase, aku boleh terime. mcm paper double A ke ape. cisss. nasib akak tu baik hati. print due helai je. bg aku tgok. sbb akak tu dulu ptptn jugak. die gune 70gsm ok je. tu yg die suh aku xpayah print gune 80gsm tu. mmbazir je. hah. balik umh bukak purse cr ic.ic lak xde. mane pergi. last gune medical check up. means aku g upm ari tu xde ic lah? errrr. aku bengang ni! 

No comments:

Post a Comment